Co mám dělat, když potřebuji poradit s výběrem?

Rádi zodpovíme veškeré vaše dotazy a poradíme vám s výběrem toho správného produktu pro vás. Zavolejte nám na naši zákaznickou linku +420 777 738 893, nebo nám napište na e-mail info@klinker-shop.cz

Je možné někde vidět zboží naživo?

U veškerého zboží vystaveného na webu klinker-shop.cz je možné objednat vzorky, které vám přijdou až domů. 

Jaká je dodací lhůta?

Dostupnost zboží závisí na typu a množství objednaného materiálu a u jednotlivých druhů se může lišit. Standardní dodací lhůta bývá 4 až 6 týdnu od potvrzení a zaplacení objednávky.  

Jak dlouho bude objednávka při osobním vyzvednutí čekat na výdejním místě?

Vaše objednávka na vás na výdejním místě bezplatně počká 30 dnů od předání informace, že je připravena k vyzvednutí.

Jak mohu změnit způsob dodání?

Kontaktujte naši zákaznickou linku +420 777 738 893, kde vám s vaším požadavkem rádi pomůžeme.

Co když potřebuji ještě něco přidat ke své objednávce?

Zavolejte nám na naši zákaznickou linku +420 777 738 893. 

Dorazilo mi poškozené zboží. Co s tím?

Pokud vám dorazila neúplná nebo poškozená zásilka, je nutné tuto skutečnost neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@klinker-shop.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento nám bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem nebo poštou.